Lockdown, l’ultima canzone del Vava fa “grignare” e fa il pieno sui Social

Ridi che ti passa! Il Vava l’ha preso alla lettera e lancia nell’etere un altro di quelli che si preannuncia un successo. Nel pieno di questo secondo confinamento lancia sui Social la propria versione di “Lockdown”, remake bergamasco della celebre canzone ‘Tubthumping’, hit anni ’90 del gruppo musicale britannico Chumbawamba. E per tutti noi bergamaschi d’ora in avanti Lockdown sarà (anche) la canzone del Vava!

Il video sta facendo il giro dei Social e fa il pieno di visualizzazioni: in soli 3 giorni, solo su Youtube, ha raggiunto le 75.000 visualizzazioni e siamo certi che replicherà il successo delle precedenti canzoni che hanno una media da pop star. Senza contare il resto dei social e le condivisioni coi servizi di messaggistica.

Be’, adesso mettiamoci comodi e ascoltiamola.

 

Lockdown: la canzone del Vava (video con testo e traduzione)

 

Per chi vuole sapere qualcosa di più su Ol Vava, ecco la biografia in bergamasco

E se volete sapere qualcosa di più su Ol Vava, l’artista che ha fatto della bergamaschità la sua cifra di riconoscimento armatevi di un traduttore o di un interprete locale, perché persino su wikipedia, la sua biografia è in lingua bergamasca.

Vava77 pò cunusit come Ol Vava, (a l’anàgrafe: Daniele Vavassori – ‘Lzà11 de màgio del 1977)

L’è ü creadùr de parodie in bergamasch che lü al realìsa in furma de dopiàgio e de cansù.

Ol Vava al càta fò film, tòch del filmàcc, interviste e cansù e pò ‘l ga tèca sö i sò parole. Isé al pöl parlà di fenòmegn dela società che ‘l sa tróa ‘ntùren e de töte i sfacetadüre e i personalità che s’tróa in dela éta moderna.

Ol Vava l’è apò e suradetöt ü cantante.

De spès e ontéra l’è stai tiràt in bàl di radio e di televiziù nasiunài come Radio Deejay e la Rai. Uramai a l’è dientàt ü riferiment del cöstöm del bergamasch medio; ol bergamasch che ‘l ga té a la sò stória ma che ‘l völ pò fa ü “pas fò dela porta”.

Ol sò sponsor moràl a l’è stacc ol quotidiano online Bergamonews.it che l’è stacc ol prim a daga trà in termini de nutìsie de cöstöm, come elemènt satìrich.

Al prensépe del 2014 ol canàl Youtube del Vava l’ha tocàt i 10 migliù de visualizasiù.